• Snelle levering
  • Altijd 14 dagen bedenktijd
  • Exclusieve tuinartikelen
  • Gratis verzending vanaf 85 euro

Klantenservice

Onze klantenservice

Top 3 FAQs

1. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten verschijnen automatisch in de Checkout tijdens het afrekenen. Of bekijk hier het schema van de verzendkosten.

2. Levering van de goederen

Bestellingen worden doorgaans per pakket bij u thuis bezorgd. Wij werken samen met diverse bezorgdiensten dit kan per land of artikel verschillen. Onze bezorgservice wordt in de meeste gevallen verzorgd door PostNL.

Bij bestellingen tot €50,- kunt u eenvoudig zelf kiezen om uw bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie. Deze optie wordt weergegeven bij het afrekenproces.

3. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil retourneren?

1. Retour aanmelden
Ga naar www.kemerinktuintrends.nl/retourneren en meld je retour aan door de gegevens in te vullen. Op deze manier kunnen we je retour sneller verwerken en hoeft u geen documenten te printen.

2. Terugsturen als pakket
Verstuur je pakket bijvoorbeeld voordelig retour via PostNL binnen Nederland dit regel je op jouw.postnl.nl met € 0,45 korting online of in de pakketshop tegen het reguliere tarief. Retouradres: Kemerink eCommerce, Kennebroeksweg 11, 7585 PT, Glane. Heeft het bestelde product een eigen bijbehorende verpakking zoals bijvoorbeeld een schoenendoos of full colour verpakking, dan dient deze in een nette staat door in te pakket met papier of in een omdoos terug gestuurd te worden. (duct tape niet toegestaan)

3. Je geld terug 
Na ontvangst en verwerking van je retour, krijg je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug via de zelfde methode waarmee je betaald hebt. Heeft u gekozen voor Klarna factuur dan wordt deze factuur ingetrokken of gecorrigeerd. De productwaarde en de oorspronkelijke verzendkosten voor het geretourneerde product ontvang je terug. De retourkosten betaal je zelf.

Antwoord niet gevonden?
Stel uw vraag gerust via ons contactformulier naar contactformulier