• Snelle levering
  • Altijd 14 dagen bedenktijd
  • Exclusieve tuinartikelen
  • Gratis verzending vanaf 85 euro

Herroepingsbeleid

Je kan je webwinkel bestelling binnen 14 dagen na ontvangt terug sturen zonder opgaaf van reden. De retourkosten en risico’s zijn voor je eigen rekening.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil retourneren?

1. Retour aanmelden
Ga naar www.kemerinktuintrends.nl/retourneren en meld je retour aan door de gegevens in te vullen. Op deze manier kunnen we je retour sneller verwerken en hoeft u geen documenten te printen.

2. Terugsturen als pakket
Verstuur je pakket bijvoorbeeld voordelig retour via PostNL dit regel je op jouw.postnl.nl met € 0,45 korting online of in de pakketshop tegen het reguliere tarief. Retouradres: Kemerink Tuintrends, Deppenbroekweg 6, 7582 RD, Losser Heeft het bestelde product een eigen bijbehorende verpakking zoals bijvoorbeeld een schoenendoos of full colour verpakking, dan dient deze in een nette staat terug gestuurd te worden. (ducttape niet toegestaan)

3. Je geld terug
Na ontvangst en verwerking van je retour, krijg je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug via de zelfde methode waarmee je betaald hebt. Heeft u gekozen voor Klarna factuur dan wordt deze factuur ingetrokken of gecorrigeerd. De productwaarde en de oorspronkelijke verzendkosten voor het geretourneerde product ontvang je terug. De retourkosten betaal je zelf.

14 dagen zichttermijn
Voor je KemerinkTuintrends.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.

Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren. Dit geldt ook voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming. Je kunt het artikel retourneren: Binnen de zichttermijn van 14 dagen - als het artikel compleet is - in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking. Sommige artikelen kun je niet retourneren. Het gaat dan om: - producten die overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast - artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

Klachten
Indien u niet tevreden bent met de ontvangen producten, kunt u uw klacht per mail aan ons melden. Uw klacht wordt dan spoedig in behandeling genomen en u ontvangt binnen 14 dagen een reactie van ons.

We raden je aan om klachten eerst bij ons per mail kenbaar te maken vaak komen we samen al tot een gepaste oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing waar u zich kunt vinden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kopersbescherming
Een extra service van Klarna, plaatst u uw besteling met Klarna factuur dan krijgt u gratis kopersbescherming van Klarna. Bekijk hier hoe het werkt.

Pakket beschadigd ontvangen?
Is je bestelling afgeleverd door de vervoerder en zijn uw artikel(en) beschadigd. Maak in dat geval dan een foto van het pakket of verpakking en het beschadigde artikel. Stuur de foto's binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling per mail naar de klantenservice en vermeld daarin uw ordernummer.

Laatst bekeken